Nie jesteś zalogowana! Zaloguj się by w pełni, bez ograniczeń korzystać z forum. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj i przejdź do darmowej rejestracji.
Mapa strony
Strona Główna Forum
 Info   Szukaj    Album   Polecamy   Rejestracja   Profil   Wiadomości   Zaloguj 

Zobacz więcej

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hobby, jako, zakupy

Zakupy jako hobby?
Autor Wiadomość
czepek2 
Początkująca


Dołączyła: 28 Mar 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-28, 19:52 


Zakupy jako hobby ? No nie wiem :D Ale co do zakupów, to chyba każdy fajnie się czuje gdy "sobie" coś kupi, tak to działa nie oszukujmy się.
 
 
Kordina 
Coś już napisała
Kordina


Dołączyła: 13 Gru 2016
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-29, 15:37 


Ja lubię kupić sobie nowy ładny ciuch -- w głowie mam zapamiętane, czego potrzebuję. Lubię koszule, ale mam cztery, więc przejdę obojętnie obok koszul. Czasem przeglądam ciuchy na www.kostium.com czy innych sklepach, ale nie kupuję kompulsywnie.
 
 
Alfasan_pl 
Coś już napisała


Dołączyła: 28 Sie 2017
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-28, 10:27 


Zakupy jako hobby to częsta praktyka dzięki której możemy się zrelaksować i odprężyć, przy czym ich każda forma jest wskazana, zarówno rajd po galerii handlowej jak i zakupy w sklepach internetowych. Grunt aby znać granicę i nie przesadzić :)
_________________
www.Alfasan.pl
 
 
kinediro 
Początkująca


Dołączyła: 25 Sty 2016
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-21, 19:05 


Ja wolę kupować online. Zakupy w sieci są szybsze niż tradycyjne. Ostatnio kupowałam zestaw koszulek z logo mojej firmy w http://www.dzx.pl/pl/. Zresztą zwykle kupuję ciuchy w sieci.
 
 
Alfasan_pl 
Coś już napisała


Dołączyła: 28 Sie 2017
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-02, 09:57 


Raz, że tego typu zakupy są szybsze i unikamy kolejek, a dwa dzięki nim możemy faktycznie sporo zaoszczędzić, szczególnie teraz kiedy mamy już jesienne promocje i rabaty :)
_________________
www.Alfasan.pl
 
 
sandra890 
Początkująca


Dołączyła: 05 Paź 2017
Posty: 2
Skąd: zamosc
Wysłany: 2017-10-05, 10:16 


Witam mam do was pytanko bardzo lubie zakpuy mozna powiedziec ze troche jestem od nich uzalezniona :P obecnie z facetem mamy maly konflikt w zwiazku a ja potrzebuje kupic sobie pare ciuszkow bo sa na mega fajnej promocji chcialabym zapytac czy korzystalyscie kiedys z jakis chwilowek itp?? nie wiem czy to bezpieczne a potzrebuje paru zlotych na juz:) blagam pomozcie!!:) :!: :?: :evil:
 
 
sandra890 
Początkująca


Dołączyła: 05 Paź 2017
Posty: 2
Skąd: zamosc
Wysłany: 2017-10-09, 12:31 


Poradzilam sobie dziekin tej stronie polecam goraco szybko tanio i bez odsetek http://lista-firm.com.pl/ 8-) 8-)
 
 
styczna 
Stała bywalczyni


Dołączyła: 20 Sty 2014
Posty: 87
Skąd: zakopane
Wysłany: 2017-10-16, 10:50 


Raczej zakupów nie traktowałabym w kategorii hobby, wręcz przeciwnie, nie bardzo lubię je robić. Wybieram się na nie tylko wtedy, kiedy muszę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Beauty Forum: Kosmetyka profesjonalna | Kosmetyki | Zabiegi kosmetyczne | Pielęgnacja twarzy i ciała | Pielęgnacja dłoni i stóp | Chirurgia plastyczna | Fryzury |
Salony SPA & Wellness | Depilacja