Nie jesteś zalogowana! Zaloguj się by w pełni, bez ograniczeń korzystać z forum. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj i przejdź do darmowej rejestracji.
Mapa strony
Strona Główna Forum
 Info   Szukaj    Album   Polecamy   Rejestracja   Profil   Wiadomości   Zaloguj 

Zobacz więcej

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: kwasami, twarz, zabiegi

Zabiegi na twarz kwasami
Autor Wiadomość
Shaklin 
Początkująca

Wysłany: 2017-06-16, 20:37 Zabiegi na twarz kwasami

Witam,
Kilka lat temu miałam strasznie dużo blizn i sladów po trądziku poszłam wtedy na serie 4 zabiegów kwasem migdałowym. Kosmetyczka kazała mi codziennie robić peeling twarzy i smarować jakims tłustym kremem dla dzieci na noc. Efekt był nieziemski, po całej serii miałam twarz jak nową, gładką, bez żadnych śladów, nawet duża blizna z dziecinstwa dwukrotnie się rozjasniła. Nie znam się na tym dokladnie, ale kosmetyczka mówiła, ze mam grubą skórę i dobrze znoszę kwasy, więc robiła mi peelingi stęzeniem 70%.
Obecnie problem znowu się pojawił, niestety poprzednia kosmetyczka zamknęła swój gabinet, więc poszlam do innej. Pytając ją o kwas 70% powiedziała, że taki może użyc tylko lekarz i ona uzywa najlepszego 40%, 2 zabiegi kwasem migdalowym, kosmetyczka twierdziła, ze peelingów zdecydowanie nie powinnam robić, róznica na twarzy prawie zerowa. Po tym poleciła, że na pewno pomoże mi kwas azelainowy. Kolejne 2 zabiegi, zatkane pory i wągry w miare się oczysciły, jednak nie do konca. Ślady w ogole nie zeszły. Dodatkowo po tym kwasie azelainowym wyszło mi mase pryszczy i bąbli na całej twarzy, po każdym z nich został ślad, a po niektorych duże blizny. Poza delikatnym oczyszczeniem porów efekt jest duzo gorszy niz przed...