taka Gaduła ;) Pomogła: 3 razy Dołączyła: 06 Sty 2009 Posty: 187 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-10-21, 22:27
Ja już dawno usunęłam naszą klasę. Facebooka nie mam również.
Ostatnio rozwalił mnie tekst mojej przyjaciółki, która opowiadała mi o swojej koleżance z uczelni - owa koleżanka poznała jakiegoś chłopaka i stwierdziła, że oficjalnie oznajmi, że zostaną parą kiedy ona ustawi sobie coś tam na owym facebooku właśnie (nie znam się na tym, ale podobno można zaznaczać tam, że jest się parą itp.)
Dla mnie - porażka.
_________________ Metal heart you're not hiding
Metal heart you're not worth a thing
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 10 Sie 2009 Posty: 2307 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: 2010-10-22, 19:25
taka napisał/a:
Ja już dawno usunęłam naszą klasę. Facebooka nie mam również.
Ostatnio rozwalił mnie tekst mojej przyjaciółki, która opowiadała mi o swojej koleżance z uczelni - owa koleżanka poznała jakiegoś chłopaka i stwierdziła, że oficjalnie oznajmi, że zostaną parą kiedy ona ustawi sobie coś tam na owym facebooku właśnie (nie znam się na tym, ale podobno można zaznaczać tam, że jest się parą itp.)
Dla mnie - porażka.
Tak, na Facebooku jest opcja, żeby zaznaczyć , czy jest się w związku, czy jest się singlem
Ja od niedawna jestem fanka Facebooka, gram w gry, oglądam filmy itp. :) Fajnie że mają i inne opcje niż szukanie i podglądanie znajomych :) A i te funpage'e to ciekawa sprawa, znacie jakieś fajne?
Ja mam fb i jestem zadowolona. Ode mnie zależy, co będę robić ze swoim profilem i używam go głównie do dyskusji, dzielenia się przemyśleniami i różnymi ciekawymi materiałami. Dlatego nie demonizowałabym samej idei portali społecznościowych, to ich użytkownicy są po prostu często analfabetami internetowymi i nie zdają sobie sprawy z zagrożeń, jakie niesie ze sobą zbytni ekshibicjonizm. Ale tak było zawsze, wynalezienie druku czy telefonów też wzbudzało kontrowersje, rozbijało się często o nieudolność użytkowników i ludzie musieli nauczyć się z tego korzystać.