Nie jesteś zalogowana! Zaloguj się by w pełni, bez ograniczeń korzystać z forum. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj i przejdź do darmowej rejestracji.
Mapa strony
Strona Główna Forum
 Info   Szukaj    Album   Polecamy   Rejestracja   Profil   Wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: pytanie, spa, stolicy

Pytanie o SPA w stolicy / prezent
Autor Wiadomość
gringo 
Początkująca

Wysłany: 2009-11-26, 17:52 Pytanie o SPA w stolicy / prezent

witam piękne Panie ;)

Chcę mojej ukochanej żonie zrobić prezent i wykupić jej bon upominkowy w salonie kosmetycznym/SPA. Chce żeby spędziła tam pare godzin i wróciła do domu wypoczęta i zadowolona. Bardzo bym prosił żebyście poleciły mi dobry salon kosmetyczny w Warszawie i może pomogły mi wybrać odpowiednie zabiegi czy też gotowy zestaw zabiegów dla 23 letniej cudownej kobiety.

nie znam się na tym wcale więc liczę na Waszą pomoc.

pozdrawiam

ewelynka69 
Beauty Forum TEAM

Pomogła: 6 razy
Wysłany: 2009-11-26, 19:37 

Hmm...ja salonu w Wawie nie polecę, ale nie mogę się powstrzymać i aż muszę sobie westchnąć czemu tak mało jest facetów, którzy fundują ukochanej pobyt w SPA?? :-P

gringo 
Początkująca

Wysłany: 2009-11-26, 22:42 

jak mi zadna z kolezanek nie pomoze to ze SPA moga byc nici...

pzdr

Paulinaa 
Powieściopisarka

Pomogła: 1 raz
Wysłany: 2009-11-27, 11:42 

hmm ja konkretnego salonu spa takze nie polece bo warszawa to tak jakby nie moj rewir :) ale moge polecic zabiegi ktore beda odpowiednie dla mlodej kobiety.

w kazdym porzadnym spa powinni miec zabiegi zurawinowe. sa to zabiegi ekskluzywne [cena tez ekskluzywna najczesciej] ale jeden taki zabieg sprawi ze zona poczuje sie prawdziwa ksiezniczka ;] po zabiegu skora bedzie mieciutka, aksamitna, ujedrniona i pachnaca zurawina. warto zadbrac zeby procz peelingu i maseczek na cialo w zestawie zabiegu byl tez masaz.