Nie jesteś zalogowana! Zaloguj się by w pełni, bez ograniczeń korzystać z forum. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj i przejdź do darmowej rejestracji.
Mapa strony
Strona Główna Forum
 Info   Szukaj    Album   Polecamy   Rejestracja   Profil   Wiadomości   Zaloguj 

Zobacz więcej

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: kurs, paznokci, stylizacji

kurs stylizacji paznokci
Autor Wiadomość
fiufiu 
Początkująca

Wysłany: 2011-03-16, 08:10 kurs stylizacji paznokci

Rozglądam się za jakims kursem paznokci. W akrylu jestem samoukiem, ale teraz chciałabym się trochę podszkolić. Znalazłam New Nails manicure japoński. Cena interesująca. Czy któraś w Was była na ich kursie i może mi coś więcej powiedzieć na ten temat? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

[ Dodano: 2011-03-16, 09:12 ]
Zapomniałam dodać: czy widziałyście/robiłyście sobie lub komuś ten manicure, bo ja niestety tylko na zdjęciach.

gaga85 
Coś już napisała

Wysłany: 2011-03-16, 19:12 

faktyczne fajna oferta, sprawdziłam na stronie, ja byłam na innym kursie w New Nails dlatego polecam, zresztą mają bardzo bogaty wachlarz kursów

tolcia 
Powieściopisarka

Wysłany: 2012-10-17, 07:44 

Ja robiłam stylizację paznokcia w New Nails - najważniejsze jest to, że po samym szkoleniu znalazłam pracę. Było to bardzo długie szkolenie - 120h. Udało mi się dzięki niemu po prostu znaleźć pracę, a w planach mam założenie własnego salonu ;-)

gaviiin 
Początkująca
gaviiin

Wysłany: 2012-11-03, 19:29 

tolcia napisał/a:
Ja robiłam stylizację paznokcia w New Nails - najważniejsze jest to, że po samym szkoleniu znalazłam pracę. Było to bardzo długie szkolenie - 120h. Udało mi się dzięki niemu po prostu znaleźć pracę, a w planach mam założenie własnego salonu ;-)

To widzę, że naprawdę się opłaca zrobić taki kurs. To ci sie udało :) A co mniej więcej na tym szkoleniu uczyli?

tolcia 
Powieściopisarka

Wysłany: 2013-04-30, 07:41