Pomogła: 1 raz Dołączyła: 21 Sie 2009 Posty: 668 Skąd: okolice Szczecina
Wysłany: 2009-12-22, 12:54
Jaki był dla was rok 2009?
Skoro była mowa o postanowieniach to zastanawiam sie jaki był dla was rok 2009? Macie na koncie jakieś osiągnięcia, sukcesy, a może porażki?
Mnie ten rok zasponsorował dużo zmian. Przede wszystkim witałam i żegnam ten rok ze wspaniałym mężczyzną z którym razem witaliśmy na świecie naszego synka i to chyba najważniejszy i największy sukces w tym roku. Ten rok miło bede wspominać też pod względem zawodowym. Zdobyłam dużo doświadczenia i troche rozwinęłam skrzydła. Największa porażka? Byłam studentką dwóch kierunków - od jutra jestem studentką jednego kierunku, ale mam nadzieje że wyjdzie to na dobre i synkowi i pracy licencjackiej
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 04 Maj 2009 Posty: 1865 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-22, 16:16
Ja w tym roku poznałam parę wartościowych osób, które zmieniły odrobinę moje życie. W pewnym stopniu osiągnęłam cel, który przez długie lata mi się nie udawał, a że w pewnym stopniu to zamierzam go kontynuować w 2010 ;] No i trafiłam na BF ;P pewnie coś by się znalazło, ale nie pamiętam ;D Ogólnie uważam, że rok 2009 był o niebo lepszy od 2008 (który też nie był najgorszy, bo zdałam maturkę :P)
Ja bardzo się cieszę z 2009 roku.Zdane egzaminy,zmiana pracy,sporo sukcesów które spadły na mnie jak deszcz niespodziewanie z czego ogromnie się cieszę.Sporo współpracy w różnych dziedzinach.Duży skok do przodu w wizażu.Więcej sesji zdjęciowych,możliwość wizażu Krzysztofa Ibisza.Nowe znajomości.Moja miłość do jogi oraz odkrycie na nowo miłości do mojego chłopaka.Uratowany kotek,który jest przewspaniały:)i wiele innych jak mi się przypomni to zapisze:)
_________________ SoffieLehr
florina Początkująca
Wysłany: 2009-12-24, 00:28
Rok 2009 zdecydowanie jak dla mnie byl lepszy od poprzedniego , natomiast nie lepszy od wczesniejszych...
Agusia77 Beauty Forum TEAM www.photoblog.pl/aagusia77