lady m Stała bywalczyni
Wysłany: 2010-04-29, 14:29
gdzie szkolenie z makijażu permanentnego?
Jestem po kursie wizażu ale chciałabym mieć również uprawnienia linergistki z normalnym dyplomem ukończenia jakiegoś szkolenia. Słyszałam, że dobrym miejscem jest centrum New Look w Warszawie. Czy wie któraś z Was coś na ten temat?
missbutterfly Stała bywalczyni
Wysłany: 2010-04-30, 11:54
oj makijaż permanentny robi ostatnio dużą furorę. I chyba warto byłoby się udać też na takie szkolenie, bo na pewno taki kurs może się nam w życiu przydać. Już gdzieś czytałam o tych szkoleniach. Więc jeśli poważnie się nad tym szkoleniem zastanawiasz to wszelkie informacje na jego temat znajdziesz na stronie permanentny.com. Powodzenia. A jak będziesz już po kursie to może podzielisz się z nami swoimi doświadczaniami na ten temat??
lady m Stała bywalczyni
Wysłany: 2010-04-30, 13:30
Pewnie, że się podzielę wrażeniami. Niestety narazie muszę nieco odłożyć to w czasie, bo mam okrutnie dużo nauki na studiach jeszcze, a powoli kończę więc nie mogę wystopować na finiszu.
Z tym, że makijaż permanentny jest ostatnio bardzo popularny to się muszę zgodzić. Coraz więcej kobiet się na niego decyduje, a mnie to cieszy. To jest niesamowicie duża wygoda. Sama chcę sobie taki zrobić :)
Kandzik19 Początkująca
Wysłany: 2010-05-18, 22:34
hej! jaki jest koszt szkolenia makijazu ? u mnie w koscierzynie 2500zł
astarte Użytkowniczka
Wysłany: 2010-07-23, 11:37
kandzik: w New Look w Warszawie są dwa typy szkoleń, za Szkolenie przy zakupie urządzenia Magic Cosmetics zapłacisz 3000zł, a za szkolenie z metody włoskowej HandTap Perfect Brows 2000zł, ale to centrum szkoleń ma już wyrobioną swoją renomę i jest pewność, że po ukończeniu tego kursu będziesz dobrą linergistką
bananamuffin Coś już napisała
Wysłany: 2010-08-30, 13:00