Nie jesteś zalogowana! Zaloguj się by w pełni, bez ograniczeń korzystać z forum. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij tutaj i przejdź do darmowej rejestracji.
Mapa strony
Strona Główna Forum
 Info   Szukaj    Album   Polecamy   Rejestracja   Profil   Wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: depilacja, rak, torsu

Depilacja torsu i rąk
Autor Wiadomość
Baker 
Początkująca

Wysłany: 2011-06-29, 17:35 Depilacja torsu i rąk

Witam
Mam parę pytań odnośnie depilacji. Na wstępie podkreślę że jestem facetem i nigdy tego nie robiłem wiec w tym temacie jestem całkowicie zielony :(.

Po pierwsze chce pozbyć się włosów na rękach a następnie na torsie. Planuje to zrobić plastrami (np Veet) i tu moje pierwsze pytanie:
Jakich plastrów mam użyć które będą najlepsze? Widziałem różne rodzaje i nie do końca wiem czym one się różnią.

Drugie pytanie: Czy po depilacji jest duże zaczerwienienie skóry? Chodzi mi o to czy jak bym np wykonał depilacje dziś to w weekend mógł bym jechać nad jezioro nie bojąc się tego że moja skóra będzie cała czerwona?

Reszta pytań w trakcie dyskusji :)

Anula 
Beauty Forum TEAM

Pomogła: 11 razy
Wysłany: 2011-06-29, 19:05 

Jeśli to pierwsza depilacja to włosy nie powinny być bardzo grube, chyba, że goliłeś już maszynką? Co do zaczerwienienia to zależy od skóry czy masz wrażliwą (są specjalne plastry przeznaczone do skóry wrażliwej), jeśli zaczerwienie by się pojawiło to powinno zniknąć po ok dwóch dniach :)

Na pewno odradzam plastry Joanny, co do Veet nigdy nie miałam, bo ogólnie nie jestem przekonana do domowej depilacji plastrami półkowymi.

Warto wspomnieć też o plastrach stworzonych dla mężczyzn :mrgreen:

Baker 
Początkująca

Wysłany: 2011-06-30, 02:17 

Nigdy nie goliłem włosów na rękach ani na torsie, jednak na rękach włosy są dosyć grube i moim zdaniem to nie estetycznie wygląda - po prostu muszę się ich pozbyć :P.

Znalazłem takie plastry: Zdjęcie (plastry Veet dla skóry normalnej)