Ja znam tylko dwie mozliwosci zazywania zen-szenia: tabletki do polykania, albo tabsy do rozpuszczania w wodzie - osobiscie wole do rozpuszczania, jak juz pisalam wczesniej multitabs u mnie goruje pod tym wzgledem. A jest tez herbatka, pewnie to kolejne kwiatki :)? Odnosnie yerba mate, w koncu wyciagnelam swoj prezent, mam jakies dziwne naczynko drewniane (pachnie egzotycznie) i ta dziwna rurke bombille (tylko moja jest chyba jakiejs slabej jakosci) i 0,5 kg kwiatkow citricos del litoral - rozumiem, ze jest to cos cytrynowego, bo nie ma tu nic napisane po polsku. A firma to chyba Taragui - czy to dobre kwiatki, pytam znawcow, bo jestem zielona, ile razy mozna to zalewac? To jest jak z zielona herbata? Patrze na ten zestaw i to chyba jest dla mnie zbyt skomplikowane, dzisiaj lepiej zajac sie tylko kawusia :)
Agatka Coś już napisała
Wysłany: 2010-03-06, 09:59
[quote="Wiosna"] ile razy mozna to zalewac? [quote]
Do siedmiu, byle nie wrzątkiem. Trzeba zaczekać 10 min. po tym jak woda zakipi i wtedy lać do kubka czy innego naczynia w jednej trzeciej napełnionego suszem. Wygląda na to, że masz aromatyzowaną Yerba.
[quote="Wiosna"] Odnosnie yerba mate, w koncu wyciagnelam swoj prezent, mam jakies dziwne naczynko drewniane (pachnie egzotycznie) i ta dziwna rurke bombille (tylko moja jest chyba jakiejs slabej jakosci) i 0,5 kg kwiatkow citricos del litoral - rozumiem, ze jest to cos cytrynowego, bo nie ma tu nic napisane po polsku. A firma to chyba Taragui - czy to dobre kwiatki, pytam znawcow, bo jestem zielona, ile razy mozna to zalewac?
Wiosna wyczytałam, że masz oryginalne argentyńskie yerba mate to chyba dobrze...ja niestety znawczynią nie jestem. Ja znalazłam taką limonkową, jak zaparzę i popiję to się podzielę wrażeniami
frezja Początkująca
Wysłany: 2010-03-11, 15:29