Za 2 tygodnie będę chrzestną- chłopczyka. Lepiej kupić prezent ( jak tak to co?) czy pieniądze ( jak tak to ile się teraz daje?) ??? Nie jestem osobą pracującą i nie stać mnie na duuuuuuuuuuuuże prezenty, poza tym studiuję. Na razie mam taką specjalną pamiątkową książkę z okazji chrztu ;)
Sprawa nr 2 jak się ubrać? Na pewno będę miała płaszcz... Ale np. nie wiem jakie spodnie? Czy jakaś spódnica? No nie wiem nie wiem... Jakie buty do tego? Pomóżcie na Was zawsze mogę liczyć ;)
Wg mnie najlepiej kupić chłopczykowi coś do ubrania na zimę - kurteczkę/jeansy/koszulkę/sweterek :)... Ubrać? Hmm... Możesz założyć kozaczki, spodnie (nawet jeansy, mogą być rurki) i do tego bardziej elegancka koszula :). Ostatnio na chrztach widziałam dużo spódniczek ołówkowych, ale jak dla mnie już ich ZA DUŻO :/...
_________________ Dobry wygląd jest wyrazem szacunku dla innych, a przede wszystkim dla nas samych.
Powiem Ci, że ja też za 2 tygodnie mam wesele i idę jeszcze w półbutach, ale tylko dlatego, że będą tańce... A tak? Dzisiaj jest strasznie zimno, ja już wyciągnęłam kozaki ;) A za 2 tyg. spokojnie :) Ponoć od przyszłego tygodnia ma być 7-8 stopni :/
_________________ Dobry wygląd jest wyrazem szacunku dla innych, a przede wszystkim dla nas samych.
Wysłany: 2009-10-10, 11:15
aagnieszkaa1, wiesz, że teraz to już latem się chodzi w kozakach Poza tym, ja już bym założyła kozaczki, szczególnie kiedy są takie jesienne, nie ocieplone.
A pasuje się zapytać rodziców czy może coś by chcieli dostać dla swojego dziecka itp... Może coś potrzebują ??? Ale to i tak będzie pewnie odp: że nie nie nic
Ale zapytaj, oczywiście...!!! A jak odpowiedzą: "nie, nic", to powiedz, że pytasz poważnie, bo po co kupować rzecz, którą dziecko już ma? Albo może ktoś inny taką, czy podobną rzecz kupi ;)